Nazduruuu evet kendim yapıyorum marketten ince öğütülmüş yulafı olan bi marka var onu alıyorum 1 yemek kaşığı yulaf üzerini geçecek kadar su koyup pişiriyorum sonra soğuduktan sonra üzerine cam rendeden meyve geçirip koyuyorum,avokado koyuyorum bazende hurma veya kuru kayısı pişirip onunla karıştırıyorum öyle de çok seviyor