Linaninannesiii Kızlar https://www.instagram.com/vanilyaevents/p/CS3eKP3oP5q/?utm_medium=copy_link organizasyonlar var bu şekilde 3-5 sayfa buldum fiyatta aldım ama acaba salonuma nasıl olur. Kış olduğundan açık mekandada yapamıyoruz. Salonlarımızda devasa büyük değil. Bilmiyorum yapan var mı memnun kaldığınız firma var mı? Sancaktepe deyim bazı yazdığım yerlerde dönmedi herhalde Sancaktepeye gelmek mi istemediler ne
Efesininannesi35 Linaninannesiii ben Instagram’da perinin_dogumgunu_tasarımları sayfasından aldım memnun kalmıştım ürünleri çok güzel geldi. Resim atabilsem gösterirdim paylaşmayı bilmiyorum fiyatında bana göre makuldu.
Linaninannesiii Ebruervam çok süslü şu donat tı dondurmaydı falan abartılı güzel olana birisi 8500 dedi bu attıklarım gibi olanlara 4 bin diyen var 6 bin diyen var 2950 ve 3 bin diyen buldum😐 henüz daha ucuzunu bulamadım. Düşünen bulduğum sayfaları atabilirim günlerdir araştırdım resmen baya zamanım gitti sizinki gitmesin😐
Ebruervam Linaninannesiii ooo çok pahalı ama bence bu kadar masrafa gerek yok o parayla çocuğuna daha faydali birşey alabilirsiniz 😌
Hilalkaradeli Linaninannesiii yine instagramdan bakabilirsin biraz daha uygun ama güzel yapıyor Organizationqo
NurCum Ben Herşeyi Kendim Yapıcamm Gerçekten O Fiyatlara Bebeğimiz İçin Daha Güzel Şeyler Yapabiliriz Yanlış Anlamayın Bir Pasta Dahi 1000 2000 TL Arası Keza Organizasyonlar Dünya Para Bence Zevkinize Göre Kendiniz Yapın🤗
Atamom16 Linaninannesiii ben kendim hazırladım herşeyini önce organizasyoncularla görüştüm hepsi fahiş fiyat biçti sonra dedim kendim yapabilirim zaten ilk doğum günü bir şey hatırlamıcak sadece pastasını konsepte uygun yaptırdım 2. Yaşında düşünüyorum organizasyon firması