Mamadan ziyade bu dönemlerde olan bıseymiş sanırım. Ben de yaşıyorum su sıralar. ama anladığım tek çözumu pes etmeden zorlamadan memeyi teklif etmek. Ve emzirme yollarını tek tek denemek. Pilates topu üstnde dusta ten tene temas yaparak, loş sessizmortamda, uykuluyken, evde yürüyerek, gece emzirmelerini sıklaştırarak . Bugunlerde hep bu konuyu araştırıyorum hepsini tek tek deniyorum. Ten tene temas işe yarıyor gibi .2 günde bir de birlıkte dus alıyoruz. Bir de boynunuza renkli dikkatini cekecek bir kolye takarak emzirmeyi deneyin. Ben onu son kozum olarak saklıyorum suan😀 pes etmeden devam edenlerin bebekleri sonradan tam bir meme bağımlısı oluyor anladığım kadarıyla. O yüzden yorucu bir süreç olsa da pes etmek yok😀