thetellus_ Merhaba kızlar, 13 aylık bebisi olanlar uyku düzeniniz nasıl paylaşır misiniz? Benim oğlum gece saat başı uyanmaya başladı. Sadece bir kere uyaniyordu gece. Gündüz yine iki uyku yapıyoruz. Sizler de paylaşırsanız sizinkiler ne alemde ?
morjaguar thetellus_ berbat durumda. gece 1de yatıp sabah 7de uyanıyor. hayat kalitemiz yerlerde 1 buçuk aydır
Baltopu thetellus_ canım 14 aylığı yeni geçtik çok uyaniyordu gece 10 gündür falangunduz uykusunu teke düşürdüm düzeldi şükür baya uğraştık ama değdi,bugün huysuz o da dişten sanırım
BirAlparslanAnnesi thetellus_ sanırım artık tek uyku yapmak istiyor ama kendiside düzen oturtmaya zorlanıyo bazen hala iki uyku yapabiliyoruz..gece mamasını kesmek istiyorum ama kesemiyorum bir türlü 🙄 gündüz içmediği mamayı mutlaka bi gece istiyor içiyo onu😐
MrymC__ thetellus_ Tek uykuya gectigimden beri uyku düzenimiz olusdu ve tabi sallanmayi biraktigimdan beri cok sükür 🤲🏼 aksam en gec 8-8,30 de uyur sabah 7 de kalkar öglen uykusu 11-12 gibi uyur. ☺️
Annekizz morjaguar 12 aylık olucak 1 haftadır aynı durumdayım 2 saatte bi uyanıyor ayağamda sallaya sallaya 45 dakika geçiyor çok yoruluyorum 😞😞😞
thetellus_ Baltopu tek uykuya nasıl geçtiniz acaba? Uyku aralıklari ne kadar? Kaç saat uyanık kalabiliyor merak ettim belki bizimkinin de tek uykuya ihtiyaç vardır.
morjaguar thetellus_ evet. tek uykuya geçmek istediğini düşündüm, hatta bazı günler ikinci uykuyu kendi istemedi. ama o günler gece uykusu çok daha felaket oldu. gece 10da uyanıp güne tekrar başladı
Baltopu thetellus_ sabah 10:30_11 gbi kalkıyor uykuya çok geç yatırıyorum biraz öne çekmeye çalışıyorum şu an,15:00 da yatar üc buçukta uyumuş olur 1,5 saat uyur..5 ye uyandı diyelim gece uykusuna 23:00 da yatar..gece uykusu için çok geç şimdi gündüz uykusunu iki ye falan çekip gece uykusunu 10 a kaydırmaya çalışıyoruz
thetellus_ morjaguar Belki uyku aralıklari çok uzundur ya da çok kısa ona dikkat ettiniz mi hiç acaba?
morjaguar thetellus_ 3 saat aralıklarla uyuyor, gece uykusu aralığı da 4 4 buçuk oluyordu. ama şu karman corman. 5 dis aynı anda çıkıyor, bunun etkisi de vardır :(
morjaguar Annekizz kolaylıklar diliyorum valla bizim de tam o zamanlar başladı, şu anda da zirvedeyiz. yani ins zirvedir daha fazlasını görmek istemiyorum
ElmarNarmin 11aylıkken artık 2ci gündüz uykumuz geç saate kayıyordu. Tatile çıkacağımız için birşey yapmadım. 3hafta sonra döndük , hemen tek uykuya geçirdim. Sabah 8de uyanıyor,13:00-15:00 arası gündüz uykusu. 20:00 gece uykusu