Aguline bitkisel şurup çok iyi geliyordu benim bebegime,aşırı derecede zor ve kolik bir bebekti onu bı deneyin ayrıca masajları yavaş yavaş yapin,oğlum erken doğmasına rağmen kasları gelişmiş gibiydi boynunu tutma gücü falan iyiydi bizde ona guvenerekten yüz üstü yatiriyorduk aman sakın yanlış anlamayın gidip yaptırmayın nolur nolmaz risk almak istemem ama sizin gozetiminiz altındayken yüz üstü koyun karnına baskı olduğu için biraz daha rahatlar,kolik müzikleri dinleyerek uyutuyorum şu an 7 aylık oldu gazı geçti ama müzikler de alışkanlij yaptı biraktirmadim henüz..
Öyle işte birde kimyon çayının çok faydasını gordum yarım çay bardağı suyu kaynatın bir çay kaşığı yada tatlı kaşığı kimyonu kaynar suya döküp bı karıştırın hafif kaynasın yeter altini kapatın bı tülbent yardımıyla süzün gün içinde sabah aksam birer çay kaşığı ağzına damlatın çok işe yariyo