Aylinsss 2 günlük bebeğim yalnız meme uçlarım çok fena lansinohun bir kremini aldım ama hiçbir faydası yok gibi başka tavsiyesi olan var mı
buselidunya Aylinsss hemen etkisini göstermez ki, bir hafta falan sürekli olarak kullanın bir de ayva çekirdeği jeli deneyebilirsiniz çok iyi
ilkerinannesi Aylinsss kesin çözüm. Zeytin yağı sürüp streç film ile kapatın hiç açıkta kalmasın hep streç ve zeytin yağı olsun emme sırasında çıkarıp hafif silip tekrar koyun en fazla 3 güne iyi olur inşallaj streç zaten yapı sürüp kapatır kapatmaz acıyı alıyor. Lansinoh da çok güzel krem ona da bir yandan devam edin
rosesbabys Aylinsss gumus kapak lutfen alinnn o aci cok kotu gumus kapak olmasa heralde goguslerimi keserdim🥲🥲🥲
Merakliduygusall Zeytinyağı,kantoron,lansinoh üçlüsü. Onun dışında o memeyi verirken önce biraz sütünle meme ucunu ve kahverengi yeri ıslat daha kolay alır
ipkerdogan En iyi çözüm sürekli gümüş kapak takmak kremler hiç bir işe yaramıyor 50 günlük bebeğim çıkardığım zaman yine çok acıyor sadece gümüş kapakla kolayını buldum.tavsiye ederim
pikachuu Aylinsss şu anlık acıyı hafifletmek için silikon göğüs ucuyla emzirebilirsin sonra bırakmakta zorluk yaşayabilirsin ama şuan ki acını çok hafifletir lansinoh ile kantoron süremeye devam et ama
Girlpower Aylinsss gümüş kapak 1 günde iyileştirmişti mucize gibiydi😊 ilk 1.5 ay kullandım sonra ihtiyacım kalmadı
Deletedmom5284 Aylinsss tahinin üstünde biriken yağ öyle iyi gelmişti ki buzdolabından çıkarıp soğuk soğuk sürdüm çatlaklarımı iyileştirdi
Cinarinannnesi Deletedmom5284 bendede sadece bu yöntem fayda etti biliyor musunuz ne kremler ne Gümüş kapak bana mısın demedi
Yedaarven Aylinsss Alerjiniz yoksa gümüş kapak alın mutlaka, bebek emmeyi tam öğrenene kadar bu sıkıntı devam ediyor. En etkili çözüm gümüş kapak kullanmak😊
_mmom Aylinsss ben atlet sütyen takmadım 20 gün bol tişört giydim kumaş sürttükçe daha kötü oluyor 🥲 ne yaparsan yap göğsün bi alışma süreci olacak sabret 🤗
Filtrekahvelianne2 Aylinsss canım çok geçmiş olsun bende bebeğim her emmeden sonra sütümü sürerdim etrafına göğüs ucumun krem çoook kullandim etkilerini göremedim açıkçası rabbim şifa versin inşallah
Denizinannesi1 Aylinsss Öncelikle bebeğinizi sağlıkla büyütün 💝 Garmastan pomat göğüs ucu kremini tavsiye ederim kendi doktorumun önerisi ile aldim bir kere bile acı duymadan bebeğimi emzirdim bir araştırın derim , sevgiler
Derinmavi Aylinsss gümüş kapak 11 aylığız hala takmadıgım an yara olur mucize kesinlikle hemen farkediyor ertesi gün daha rahat hissedeceksiniz
Efesininannesi35 Aylinsss hemen bir anda etki göstermiyor anca bir haftaya gösterir sürekli sür dur. Bide emmedigi zamanlar için Göğüs kalkanıyla gümüş kapak kullanabilirsin.
Gokus Aylinsss ben kullanmadm ama istisnasız herkesten müthiş etkili olduğunu duydumZ gümüş kapak deneyin bence
annediyebiri Aylinsss bir bardak kaynamış soğumuş suya bir tatlı kaşığı karbonat dök. Her emzirmeden sonra onunla sil diyorlar ama ben silince iyi olmadı ben direk yarayı suya batırdım. Sonra o şekilde kurusun hiç elleme. Ardından pamuğa kantaron yağı dök onu sür. Göğüs kalkanı var mycey marka kullandım çok para vermeye gerek yok. Amaç göğüs ucu hava alsın ki çabuk iyi olsun. Eğer bunu alamazsanız yağ sürdükten sonda biraz hava alsın göğsünüz. Veya sütyen kullanmayın. Ben her şeyi denedim kakao yağı kantaron zeytinyağ tahin yağı lansinoh hiç biri fayda etmedi.