Bebeğim 4.ayına girdi kaç günden beri hasta burun akıntısı hapşırma ve öksürme var akıntısı azaldı ama öksürük devam ediyor uykudayken öksürükle uyanıyor sık değil ara ara oluyor ne yapabilirim öksürük İçin doğum bişeler tavsiye edebilirmisinz yoksa antibiyotk mi vermeliyim