mertinannesibusra 3 buçuk aylık Bebeğimin karnımda öldüğünü söylediler ve kürtaj olmak zorunda kaldım bugün ve 8 aylık bir oğlum var emmek istiyor nezaman emzirmeliyim aynı durumu yaşayan oldumu kızlar