ilkayksck canım benim bebeğimm 37 günlük inan göğüs uçlarım kopma derecesine geldi yarık yarık oldu son dakka artık doktora gittiğimde tam zamanında geldim göğüsün enfeksiyon kapmış emziremeyebilirdim artık dedi ve bi antibiyotikle madecassol merhem verdi Allahıma bin şükür her emzirmeden sonra kremi ince tabaka halinde sürüyorum emzirmeden önce ıslattığım pamukla güzelce temizliyorum en fazla 15 güne tamamen yaratı kapattı çok şükür göğüs uçlarım normale döndü kesinlikle tavsiye ederim çok paralar verip farklı şeyler deneyeceğinize bu merhemi deneyin mucize gibi bişey😊