Ggercn bende kullandım Bi etki görmedim. En iyi gelen şey bol su içmek, uyku ve güzel bir psikoloji. Diğerleri Faso fiso. Belki damlanın iyi geldiğini düşünen insanlar da bu damla iyi gelecek sütüm artacak diyerek uyarı verdi ve süt artışı yaşadılar. Uzmanlar bile diyor sütüm var, bebeğime sütüm yetiyor diyin, beyne uyarı verin diye. Ona bağlıyorum ben