2 ay 20 günlük oğlumun dogdugu günden beri gaz sorunu var aguline nur halvers metsil den sonra Sam simplez kulaniyoruz şuan gaz hala devam benim madajlarimla çıkarda çıkıyor bazen onda bile zorlanıyor asıl sorum oglum haftada 1 bazen 7. Gün de bazen 5 bazen 6 . Günde kaka yapıyor henüz 9 ve ya 10 ÇÜ güne gelmedi kabiz değil normal yapıyor ama bazıları normal hergun yapmaz artık geç kaka yapıyorsa kilo alıyordur diyor kimisi hayır bu çocuk tuvaletini geç yaptığı için gazı sürekli var diyor doktora kontrolümude daha çok var aklıma takıldı haftada 1 kaka yapması normal mi ?