Zeyzey67 canım emzirmenin bir zararı yok doktorum emzirebilirsin dedi kızım 9 aylıktı hamile olduğumu öğrendiğimde 3 ay emzirdim ben ama sonra kanamam olmaya başladı sonrasında kessen iyi olacak dedi kimisinde böyle oluyormuş kimisinde ilerleyen aylarda erken doğumu tetikliyormuş sanırım bünyeyle alakalı ben kestim 3. Ayda kanamam durdu tabiki herkeste aynı olacak diye birşey yok Doğuma kadar emziren hatta Doğumdan sonra ikisini birlikte emziren bile var doktoruna danış herhangi bir sorun olmazsa devam edebilirsin