Oğlum 16 aylık biberonla uyuyor her uykuya geçeceğinde 1 yaşa kadar mama daha sonra süte geçtik içiyor yan etkisi olmadı ama Bi sorun var cok fazla içiyor o olmadan da uyumuyor gece bu yaşta Bi bebek 4 5 kere süte kalkıp sabaha kadar 1 lt süt bitirir mi eşimle ne yapacağımızı şaşmış durumdayız vermesek ağlıyor içmeden uyumuyor ben nasıl unutturcam fazlası da zararlı dlye duydum 🤔😔ve bu cocuk 5 6 aylıkken falan yatmadan içer Di mamayo sabaha kadar kalmazdı yeni huy etti bunu da biberonu nasıl unutturcam