Fatma_100 İyi geceler arkadaşlar 4 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum iki gündür göğsümde kızarma emzirirken acı hissediyorum ve orada bi sertlik var aynı durumu yaşayan var mı ?
Dtkubra Fatma_100 merhaba benimde bebeğim 5 buçuk aylık ve dünden beri aynı şekilde kızarıklık ve şişme var göğüsümde. Nasıl bir çözüm buldunuz acaba bayağı olmuş postu açalı