Merhaba arkadaşlar, hayırlı geceler
Ailecek ⅚ aydan fazladır uyuzla uğraştık. Kükürt karışımı olan kremden kullandık ve haliyle oğlumun vücudunda bu kremi kullanmaya bağlı kuruluk oluştu. Bı kaç gündür kurumaya bağlı kızardı biraz ve kaşınıyor fakat daha pazartesi günü kontrole gittik cildiyeye doktorumuz geçmiş dedi uyuzu. Ama cilt bir haftadır daha kuru olmaaya başladı böyle bir durum yaşayan var mı eğer yasadiysaniz hangi nemlendiriciyi kullandınız.