Mete-35 ee bu bennn. Vallahi kızım bu dis donemine girdiğinden beri çok değişti saatlerce uyuyan bebek gitti yerine dk başı kalkan bebek geldi. Gece bi kalkıyorum ki yatağına tutunup kalkmış dikilmiş öyle bakınıyor korkuyorum ilk görünce. Dişten bence dün mesela her saat başı sabah 8 e kadar kalktı. Her uyandığında emzirdim var yok daha o kadar kalkmaya sütte olmaz gerçi. Kahvaltı da ne yapsam yediremiyorum oda ayrı bi dert