Kızlar bebegim bu ay 2 yasına girecek ama o kadar inat bir cocukki anlatamam size mesela illa suyla oynayacagım diyo hayır dediğim de sözümün hiçbir hükmü olmuyor oğlumun üzerinde ne beni ne babasını ne de bir başkasını takmıyor hiç birimizden korkmuyor kafasına koyduğunu yapmak istiyor yapma elleme olmaz şöyle kötü olur böyle kötü olur anlatmaya çalışıyorum kesinlikle anlamıyor oradan uzaklaştırmaya çalıştığımda da öyle bir bağırıyor öyle bir ağlıyor ki size anlatamam yani iki yaş sendromu diycem ama benim oğlum her zaman inattı bunun için bir dua var mı veya ne yapmam lazım hiç bilmiyorum hiçbir ortama girmek istemiyor annemlere dahi Götüremiyorum onların binaya girince bas bas bağırıyor geri çıkıyoruz evimize gelen misafirlere bir şey demiyor ilk bir 10 dakika çekiniyor sonra alışıyor ama ben çok bıktım artık bu inatlığından şu duayı okudum çare buldum diyen var mı lütfen bana da söyleyin çok zor inat çocuk