Arkadaşlar göbek bağı bakımını nasıl yaptınız siz bize bişey demediler sadece banyo yaptırmayın demişlerdi bizde yaptırmadık bugün 6.gun göbeği düştü ama hafif bı kan ve iltihap gibi akıntı atletine değmiş birde çok huzursuz bebeğim az önce altını açtım karnına dokununca mi huzursuz oldu bilmiyorum aşırı ağladı zor sakinledi biz göbek bağını hiç alkollü biseyle silmedik ondan olabilir mi netten baktım günlük silinmesi gerekiyormus ama doktor bize söylemedi