Herkese iyi geceler. 5 ay önce doğumdan sonra rahim ağzıyla kalça arasında büyükçe bi çıban çıktı bi kaç gün ağrıdan yürüyemedim tuvalet ihtiyacımı ağlayarak karşıladım sonra acile gittim şırıngayla çekip antibiyotik verdiler geçti sandım ama tekrarladı evde daha önce doktorun verdiği antibiyotikten vardı onu kullanınca yine geçti ama şimdi tekrar çıktı ağrısına dayanamıyorum. Doğumdan sonra doktor fobisi başladı doktora gitmek istemiyorum çıbanın başı olmadığı için kendimde sıkamıyorum. Bu ağrıya ne iyi gelir güllü lokum haricinde evde kendim geçirebilceğim bitkisel bişey var mı bilenler lütfen yardımcı olabilir mi ağrıdan uyuyamıyorum yürüyemiyorum 😔