ozdenarda Kızlar kızım bir yaşına yeni girdi eskiden hiç böyle huyu yoktu vurmayı bilmiyor ama çok fena cirmakliyor elim yüzüm cirmaklanmadik yerim kalmadı istediği olmayınca yada biseyi anlatamadığında direk cirmakliyor hepsimi böyle yada unuturmu bu huyu
Deletedmom381 ozdenarda hislerini anlatamadığı icin yapıyor iyi gözlemleyin hangi durumlarda yaptığını, o an kızıp bağırmayın asla , onu anladığınızı söyleyin sakince . Keyifli olduğu bi vakitte de yaptığı davranışın dogru olmadığını , anlatın.
Songultortcu ozdenarda canım benim kızım daha 6 aylık aynı şeyleri bende yaşıyorum şimdiden kafamda saç kalmadı😂
Uzaymekiii ozdenarda benim kızım da vuruyo hem de ne vurma🤦🏻♀️ Vurduğunda durumdan hoşlanmadığımı ve onunla o an oynamak istemediğimi söylüyorum uzaklaşıyorum yanından. Oyun için değil kendini anlatamadığı için vuruyo ama her seferinde yılmadan hoşlanmadığımı söylüyorum umarım yanıt verir bu sabrıma yakın zamanda🤷🏻♀️
Brcstndg ozdenarda Bizim de aynı az kaldı yaşına. Ya iki eliyle şap şap vuruyor ya da kolumu cimcikliyor avucluyor. Hatta ısırıyor bazen. Nasıl davranacağımı şaşırıyorum ama mosmor kollarım🤷🏼♀️
ozdenarda Deletedmom381 keyifli olduğu zaman yapmıyor tabiki de böle kizdiginda atıyorum yerde yatiyo kalkamıyor direk bir cirmak bilinçli ve kasıtlı bir şekilde yapıyor resmen sinirlendiği zaman
Deletedmom381 ozdenarda anladım, çocuğunuzu dediğim gibi gözlemleyin o an “evet seni anlıyorum yerde yatmak vs istemiyorsun” deyip kafasını dağıtın . Keyifli olduğu bir vakitte de bu tarz davranışların yanlış olduğunu güzellikle anlatmaya çalışın. O sinirliyken anlatmayın demek istedim.
aslanlarin_mom ozdenarda aile içinde aynı hareketleri gösteren asabi birileri varsa çocuk vs belki onlardan örnek almış olabilir cevre çok önemli bizde 4 aylığız bu durumdan bende korkuyorum
incim55 Songultortcu ahahahs aynen bende saçımı başımı yoluyo kendininkini bile yoluyo tırmalıyor yüzünü benimkini 7.5 aylık
Melek3434 ozdenarda benimkide sinirden kendini ısırıyor beni ısırıyor asabiyet sebebi demir eksikliği olabilir dedi doktor veya yeni öğrendiği bir duygu olduğu için böyle davranıyor olabikir demişti
Balannesi ozdenarda Tırmalamalar ısırmalar şap şup vurmalar😊 Kendilerini ifade edemedikleri için yapıyorlar zamanla geçecek inşallah. Baştan aşağı her yerim diş izi ve morluklarla dolu😂
Cekuli ozdenarda Aşkım Durukuşum geç bile kalmış 4aydır kuzeyden sağlam dayak yiyorum gel sarılalım ❣️😂
Brcstndg ozdenarda annecim bak canım çok yanıyor neden vuruyorsun diyorum bakıp gülüp şaplatıyor suratıma. Haşin seviyor demek ki ne yapsın🤷🏼♀️😀
ozdenarda Yinede herseylerine kurban olurum biz yine ateşlendik hastanelik olduk geri gidicez şuan yanıyor yavrum bırakın cirmalamayi kolunu kaldıramıyor 😔
ozdenarda aslanlarin_mom yok ilk bebeğimiz başka çocuğumuz yok öyle aslnda asabi bı ev hayatımizda yok ama savunma gibi görüyor sanırım aslnda bizim hastalıktan sonra başladı havale geçirdi kızım 4 gün hastanede yattık orda sürekli bı serum kan alımı olunca onlara tepki olarak öğrendi devam ettirdi