Masal35 Benim oğlum da aynı ek gıdaya geçtiğimiz günden bu yana hep iştahsız hep yemek seçer. Ben her seferinde farklı şekilde sunmaya çalılıyorum. Mesela köfteyi norml haliyle asl yemez ama sulu köfte ya da fırında domates soslu köfte şeklinde yiyor. Eti sadece incik olunca tüketiyor. Sebzelerle birlikte haşlıyorum ya da çorba gibi yapıp içine tiftikliyorum. Sebzelerden seçtiği herşeyi mercimek çorbasına karıştıryorum. Kerevizi erişte ile yiyor mesela. Kahvaltı konusu bizde de kaos pankek, krep, yulaf tostu gibi öğünler hazırlıyorum ama 2 tane bile yemiyor bazen.