Asli123
Benimde kızımın kuzeni 3,5 yaşında. Kızımla aralarında 1,5 kadar fark var. En son ordayken kızımın yanağını bir cimcirdi kanattı.🥺Böyle birşey olma ihtimaline karşı saniye yanından ayrılmazdım ama sevmek için uzatır gibi yapınca elini tahmin edemedim yetişemedim. Kızım ağladı abi yapma diye içim acıdı resmen gözüm doldu engelleyemedim diye.🥺Ama oda çocuk kızamadım böyle durumlarda kendi anne babasının uyarmasını doğru buluyorum çünkü başkası kızıma kızmaya kalkarsa irtibatımı keserim o kişiyle ben. Ondan sonra dahada fazla dikkat ettim ben ama aynı yerde yaşamıyoruz biz. Sizin ya da eltinizin bir çözüm bulması gerekiyor kızmakla o an sadece yanlış davranış engellenir ama sonra artarak devam edebilir. Doğruyu öğretmek lazım canım mola paspası gibi yaptığı yanlışı düşüneceği bir yer belirlesin mesela eltiniz ortamdan uzaklaşıp düşünüp gelince daha sakin olacaktır diye düşünüyorum.🙏🏻