Ert15nagi2019 Sevo97 anne sütünü damlat göz pinarina, o akar gözünden sonra steril bi bezle alirsin ,bana oyle demisler di 😊
Deletedmom381 Sevo97 temiz tülbenti bir kabın içerisinde su ile kaynat , su ilidiktan sonra o tülbent ile temizle 2-3 güne geçiyor max. Cay pansumanı, süt vs bunlar pek fayda etmemişti ki bizim baya çapak olmustu gözünü acamiyordu.
Nisan2019 Sevo97 bebegim dogduktan 2 3 gun sonra capak oldu 2 aylik devam ediyor goz doktoruna goturduk damla verdi ve masaj uyguluyoruz
Ert15nagi2019 Sevo97 canm ben süt le sildim benm doktor süt le sil demisti damlat iki damla gozun kenarina ,o bi damla bi kenardan diger kenara kayar gider , sonra bezle alirsin , bizmki oyle gecti
Deletedmom381 Sevo97 6 günlük bebek niye durmasın. Siz takın gene de. Özellikle geceleri serin oluyor .
Mervakkkkkkk Sevo97 canım anne sütü sakın deydirme doktor bana arttırır dedi dinlemedim ve baya arttı doktora git damlayla geçer
Sedda Sevo97 doktor damla vermıstı ve gunde 2 3 defa cayla sil demısti 1 kez sıldıgın yeri degdırme tekrar demıstı. Oyle yaptık ve 1 ay faln yine devam etti gectı sonra.
Tekmile Sevo97 canım doktorumuz bize temiz bir tülbentle kaynamış suyla sil dedi, anne sütü çay gibi şeyler yapma dedi. 1 aya kadar normalmiş 1 aydan sonra devam ederse göz pınarına masaj yapacaksın dedi.
Zeyno5858 Canim usuttugu icin oluyor.benim bebegimde de oldu.uc gun surdu.aralarda da oldu takip ettim Ustu ne zaman aacik uyusa o zaman oldu geceleri ussutuyor malesef.saglik ocagindaki doktor cayla silmemizi tavsiye etti.sonra hastaneye goturduk bebeklerde normal dedi.hastaneye goturmeden tobrased diye damla aldik kullandik gecirdi.doktorumuza soyledik damla kullandik tobrased kullanmaya devam edin dedi gunde iki kere uc damla kullandik bir hafta kullanilmasi gerekiyormus recetesiz satiliyor.goz akmasi oldugu zaman masaj yapiliyor.giozlerdeki damar tikali oluyormus
FeriDeniz Sevo97 doktora gidin, göz damlası yazar. Göz Pınar’ı kapalıysa masaj tarif eder. Anne sütü falan damlatmayın sakın.
[silindi] Sevo97 anne sütü canım benim bebeğimde de oldu 2 günde düzeldi damlat biraz beklet ve temiz ıslak bezle sil
Veramm Sevo97 canım göz pınarları daha oluşmadığı için oluyor zamanla düzelicek kaynamış su ve pamukla sil bizimde oluyorsu şuan 2 ay 9 günlük olduk geçti