Kızlar doğum yaptıktan sonra 40 çıktığı gün çok yoğun bir şekilde adet oldum 3-4 gün sürdü, ikinci adet zamanım geldiğinde 1 gün ve su gibi oldu kesildi. Eşim ilişkilerde hep korundu ama yinede korkuyorum varmı bu şekilde adetinde düzensizlik olan ? Normal mi bu şekil olması ?