Maryhoney dis gicirdwtma bende çok oluyordu hatta ben dilimi falan ısırıp kanatiyordum. Bunun çeşitli sebeplero var bendeki biraz psikolojokti. İkinci sebep magnezyum eksikliği. Bir baktırin. Dis doktoru agizlik yapiyor onunla uyuyunca olmuyor. Ama siz once kan tahlili yaptirin