Elifycsy Ben doğduğunda ilk 10 gün şırıngayla mama vermiştim sütümün geç gelmesinden dolayı. Sonra direk anne sütü gittik ama sütüm azaldığı için yine mama takviyesine başladım. Başta yine şırında denedik ama artık daha çok içmek istediği için şırıngayla çok zor oldu yapamadım. Bende avent marka dr browns ve lansinoh marka biberonlar var. Hangisi temizse o an onu kullanıyordum aslında ama oğlum artık kendisi lansinoh u tercih etti onu istiyor. Beni de emmek istiyor red yaşamadık 20 gün oldu önce emziriyorum sonra mamaya geçiyorum verceğim zaman sütüm yetmezse. Ama her bebek farklıdır bırakan yine bırakıyor bırakmayan bırakmıyor. Umarım bırakmaz sizinki de🙏🏻