BirAnneBirBebekkkKk kpss güzel çalışın ben lisans mezunuyum ve 67 yle mi ne kapattı önlisans daha yüksek 10 katı geldi bu sene yani binikiyuz lisans alımı varsa onikibin cagirilacak sadece eskiden 60 alan gidiyordu 😟 kpss güzel olsun..ben şimdi spor mülakat ini bekliyorm sınavı