Canimbebegim valla benim de geçen başıma geldi. Bir şeye sinirlendi, ağladı ağladı sonra bi tane yapıştırdı suratına 😂😂 gülüyorum ama o an şok oldum valla. 19.5 aylık benim kızım da. Bu aralar aşırı bi inat var. İstediği olmayınca kendini yerlere atıyor, çığlık ata ata ağlıyor. Ben de normalde sakin biriyim, o ağladıkça sinirlenmem, güzel güzel konuşurum. İlgisini dağıtmaya çalışırım ama bazen bana da geliyorlar 🥲