Nidosum 2 saat unutmadıysanız korkmayın ama ara ara uyandırın uyku hali olur uyanmazsa tekrar başka bir hastaneye gidin ben küçükken kafamı çarpmıştım duvara abimden kaçarken tabi atletler gibi fırlamıştım onu sınır etçek bir şey yaptığımdan güm duvara girdim resmen yıldızları saydım midem bulanıyordu acile gittiğimizde 2 saat uyutmadılar gözetim altında kaldım 2 saatin sonunda doktor uyusun ama saat başı uyandırın uyku hali olur kalkmazsa tekrar getirin demişti