6 ay 13 günlüğüz .1 aydir ek gıdaya başladık. Once meyve sularını sıktım verdim 3 gün kuraliyla, sonra purelere geçtim.Sebze çorbası, yoğurt çorbası vs veriyorum .Yapip yoğurt veriyorum, meyve sebze purelerini veriyorum ,kayisi püresi yapip irmik kaynatıp ikisini karıştırıp mama yapıyorum. Bunu çeşitli meyvelerle yapıyorum. Bu şekilde gidiyoruz katı gıdaya geçmedik henüz ne zaman geçeriz bilmiyorum biraz korkuyorum geçmeye boğazında kalır diye. Valla ben de ne yapsam bilmiyorum bazen şu hazır mamalardan bebelac arı mama vs var ya onlardan versem mi vermesem mi çok düşünüyorum.