Kızlar bebeğim 2 aylık ve göğüsleee gelince emmiyor gündüz iyi kötü emiyor ama gece oldumu emziremiyorum ve çok az emiyor çekiliyor zayıflyck şekeri düşüklugu olcak diye korkuyorum basinay gelipte nasıl atlattnz kafayı yiycem artık 😞😞birde ikizlerim var güzel güzel emse hiç bişey yok emsin diye iki saatt ugursyom