Canım kaka değil önemli olan çişli bez sayısı benim kızımda hastanede evolvia ar mama ve anne sütüyle besleniyordu ilk 1 hafta çok gaz sancısı olunca mamayı kestim anne sütüyle devam ettik 20 günlükken doktora götürdüm sürekli huysuzdu ağlıyordu ve saat başı emiyordu abartısız söylüyorum yemek yemeye emzirerek gidiyordum kilosu alması gerekenden çok düşüktü doktor çocuğumun doymadığını söyledi tekrar mamaya başladık anne sütüyle beraber şuan aptamil kullanıyoruz huy1 aylık oldu huysuzluğu bitti denebilir bence doktora görünmende fayda var, sağlıkla büyüsün inşallah 💜