YeniAnne28 bizde 5 aylık olduk bugün . Kilo alımı bi zatürre atlattığımız için geri kalmıştı ,çok üzülmüştüm, çok şükür toparladık . Sadece mama ile besleniyor. Ben naptın; 3 saatte bir mamasını verdim , gece de biberonu yanağına değdiğirince ağzını açıyor zaten. Gündüz 2,5 saatte bir istedi ya da uykusu geldiğinde 2 saate bile indirdim. Şuan 180 cc içebiliyor eğer 3 sa olduysa ve gündüzse. Hepsini içmezse petegin üstüne koyuyorum, 1 saat içinde tükettiriyorum. 10cc bile arttırarak deneyebilirsiniz. İçmediğini yarım saat sonra verirsiniz gibi gibi .. şimdi gece uyanırsa veriyorum 🌸