Ezgimutlu Kızlar oğlum 8 aylık bu aralar sürekli başı yukarı bakarak uyuyor napıcam bilmiyorum düzeltiyorum sürekli boynu zarar görücek diye korluyorum öyle yapması kötümü?
BBmom Ezgimutlu kızım 9 aylık. Yatağın en ucuna en köşesine kadar gidip yüzü yukarda uyuyordu 🤦🏻♀️ Bu ara biraz daha normale döndü gibi kafası😅
Ezgimutlu BBmom eşim diyo boynunu kırıcak endişe içerisindeyiz açıkçası böyle rahat ediyor diyorum çocuk bırak yok diyo ben korkuyorum
BBmom Ezgimutlu 6-7 ay öyle yattı herhangi bir sıkıntısı yok şükür. Reflüsü vardı ben ona bağlıyorun öyle yatmasını. Ama korkmayın cidden bir şey olmuyor cidden bebekler rahat oldukları pozisyonları iyi biliyor