fairytaleofthestars Arkadaşlar sol elimin parmaklarına çay suyu döküldü biberonu çalkakarken aşırı bir yangı hissi var dışardan bir şey yok gözle görülür kızarıklık dışında ama cayır cayır uanıyor zonkluyor ne yapabilirim evde krem yok sudo sürdüm
Morfrenk fairytaleofthestars zeytinyağı sür hatta bir beze zeytinyağı dök hafif parmağına sar hemen kesilir inşallah daha büyük yanıklardan kurtuldum bununla
Nlgn16 fairytaleofthestars en iyisi silverdin canım doktoruna yazdır hem iz kalmıyor hem de yangınını alır
mavi_2020 Silverdin yanık kremi ben doktora danışarak kullandım 1 saate aldı sızıyı geçmiş olsun emzirirken kullandım .
ozi fairytaleofthestars elinizi ıslatın ve yanan yerin üzerine şeker serpip bekleyin.. bütün acınızı alacak Allah’ın izniyle inşaAllah.
Dmt-01 fairytaleofthestars patatesi rendeleyip yanan yere koyun hem yangınını hem kızarıklığını alıyor kuzenim hemşire o söylemişti biyerim yanınca öyle yapıyorum genelde sudocremde iyi gelir yanığa
gezentianne fairytaleofthestars 4-5 saat soguk suda bekleyin kaseye koyun elinizi 4-5 saat sonra acısı geçecektir. Eczaneden jel alabilirsinz anında sogutuyor.İsmi burn free.Evde bılındurmakta fayda var anında sogutuyor yanıgı
Apple fairytaleofthestars bebeğinizin pişik kremini sürün bepanthol ise acı anında geçer)Tecrübe ettiğim için tavsiye ediyorum😊Sonuçta pişikte yanık bilginiz olsun.Geçmiş olsun 💐
Defneem fairytaleofthestars biz pekmez sürüyoruz ezelden beri dut pekmezi diğerleri fayda eder mi bilmiyorum hemen geçirir suda toplamaz