mertinannesi_ Selam kızlar oğlum 22 aylık son 2 haftadır banyo yapmak ıstemiyor banyoya girince çığlık çığlığa ağlıyor .su sıcaklığı falan ıyı önceden kendisi banyoya girmek için ağlardı.Ben 2 yaş sendromuna bağlıyorum.Böyle bi durum başına gelen oldu mu?
NukleerBaslikliKiz mertinannesi_ Boğulma hissinden olabilir kızımda da bi ara olmuştu sonra küvetine su doldurup oyuncak oynarken tekrar sevdi banyoyu şimdi bi saate yakın çıkmıyo banyodan
denizsn mertinannesi_ bi dönem bizimki de sevmedi sanırım dönemsel bir durum. küveti doldurdum içine top ördek vs koydum sonra leğen e su doldurdum kendi kendine oynamasını sağladım böyle böyle su ile eğlenceli şeyler yaptırdım bikaç hafta da düzeldi annesi sizde deneyebilirsiniz.