Annesininmelegi Arkadaşlar peşinat olmadan bir evim emin evim gibu yerlerde nasıl kayıt olabilirim bilginiz varmı birikimim yok ama bide güvenilir dolandirilmayacahim bir yer olsun
serebro Annesininmelegi çok bilgim yok ama ev çıkınca belli bir peşinat isteniyor diye biliyorum. Daha bilgili biri çıkar muhakkak.
Asuu3407 Benim tavsiyem hiç o işlere girme çoğu yer kapandı zaten battı benim ablam 3 senedir ödeme yapıyodu katılım evim hala cıkmadı bi ev parasını almak istedi vermediler insanları mecbur bırakıyolar