Hamza5353 Ozgeruya evet 38 üstü sıkıntı cnmsen bol bol koltuk altına bez koy ince giydir. Gerekirse ılık duşta aldir. Allah yardımcın olsun insallah
cemreninnannesii Ozgeruya ateş düşürücü verebilirsiniz ılık duş aldırın diğer aşılarda ateş olduysa bu normal karşılanıyor. Bir kaba limonu sıkın çorabını ters çevirip ıslatın limonlu suda ve ayağına giydirin çok faydası var geçmiş olsun🌸
Ozgeruya cemreninnannesii her aşıda ateşimiz oluyordu ama bu uzun sürdü ishal ve kusma olunca tedirgin oldum