Anakralice48 ya ne demeye ağlıyorsun, bak bizde insaniz yeri geldiğinde herşeyi yapıyoruz çünkü artık bi sabır noktamız var. Tek derdimiz bebek değil ev işi yemek bulaşık koca dirdiri ekonomik sıkıntılar derken insan bi süre sonra doluyor ve istemedifi şeyler yapabiliyor seni çok iyi anlıyorum çünkü hepimizin başında o sana hakediyorsun diyenler hiç mi sesini yukseltmemis prenses annemiymis yani burda herkes egosunu tatmin etme peşinde. Gözyaşına değmez kimse ağlama güzel anne 🥰