Minkpndam Ah ah benim de şu zamana kadar hep düşünüp kendi kendimi yediğim konu. Bir kaç haftadır öyle düşünmeyi bıraktım cünkü ac olsa AĞLAR. Çok zor biliyorum ama rahat olun.
Ben önüme gelen doktora ve Sağlık ocağına sordum ‘doymazsa ağlardı’ değilmi diye, hepside “evet ağlar ve huzursuz olurdu” demişlerdi.
Adet olacağım gün sütüm az olur ve gerçekten bebeğim ağlar ‘açlık ağlaması’ anlıyorum mama veriyorum, Sadece 1-2 gün. Zaten sonra sütüm yine hergün geldiği gibi geliyor. Uzun yazdım ama gerçekten demek istediğim hiç o düşüncelere girmeyin.🙏🏻 Kilo takibi yapılıyor zaten ve inanın bizde ac olunca huzursuz oluyoruz 😋 bebeklerde öyle ☺️ Evde tartınız varsa önce kendinizi tartın sonra bebeğinizle tartılın. Kilo aldığını görünce ister istemez içiniz rahatlıyor ve olumsuz düşünmüyorsunuz💆🏻♀️