teacher54 tanıma evresindeymiş biraz uzun sürüyor ama geciyor bnm oğlumda heryeri yalıyor yerde ne bulduysa yiyordu ne bulsa ağzına atıyordu vitamin eksikliği zannedip doktora götrdm tüm tahlilleri yapıldı. Doktor tanıma evresi dedi. Yazın dışarı cıkaramıyordum yerde bulduğu izmariti bile yemek için ağlıyordu😢