Tam bunun için girip başlık açmayı düşünürken rastladım 😔yeni uykuya daldı 10 aylık kızım, belkı 7 8 defa emziriyorum uykuya gecemiyo, haftalardır böyle bi sıkıntı var, uykusyzluktan zombi gbi oldum, her tarafım kaskatı, boynum sırtım kalmadı artık, zayıfladım çöktüm resmen, bugün kafede bi kız çocugu gördüm kendine kendine sekerek oynuyıdu 4 5 yaşlarında, bi an kızımın hemen büyüyüp artık iyi geceler anne dıyıp yatagına gecip yattığını hayal ettim, hayali bile biraz canlanfırdı, kızlar pdikoljik olarak geceleri çok kötü oluyorum artık, ağlayarak dua ediyorum Allahım yardım et dıye