Merhaba arkadaşlar ben ilk kez uçak yolculuğu yapacağım bebeğim ile bebeğim 4 aylık bilet alırken bebek için de mi alacağız yada nasıl oluyor bebeğimi kucağıma mı alıyorum çünkü oturma yapamaz henüz
gideceğim mesafe uçak ile. 1 saat
birde bebek ile zor olur mu