AtaVeAnnesii biz ve ikiye bizi bölecek konularımız..
Ya o kadar kolay ki..
Bazen kendimizi koca bir akvaryumda, habire atılan oltalara atlayan balıklar gibi hissediyorum..
Ülkede hic sorun yok
Ulkenin %99.8′i Müslüman
Kimse ana baba ata peygambere sövmuyor
Kimse yetim kul hakki yemiyor
Allah adi anilan ve Hz Ademle Havvaya saygi duruşu ile yaklaşılan yurtlarda çocuklara tecavuz edilmiyor
Bi tek sezen aksunun sözü dert.
Yav belki inanci yok? Banane bundan.. Toplumun ahlakini bozuyor mu, birinin hakkına giriyor mu..
Ya bir de komik olan ne onu da söylemeden geçemeyeceğim..
Mesela bu söz cook ayıp cok tü kaka
Ama “cenneti değişmem saçının teline..”
“öldüm sanki, cennet böyle guzel olamaz..”
vb. Şarkılar hit.
Bknz: șarkı söylerken yanlışlıkla dinden çıkan adam