esila87 baby moru uyku gurusu kullanıyorum ben. 0-2 yaş olanı. Şuan bebeğim 4 aylık oluyor. Gelecek kış 1 yaşında olscak o zaman da olacak , hatta ondan sonraki kış da olacak. 3 kış uyku tulumu almaktan kurtardı beni. Ve cok rahat bildiğin giyilen battaniye giibi ayak kısmı vs yok baya fermuarlı torba şeklinde bir battaniye gibi bebeğim rahat rahat hareket ediyor içinde 🥰 asla pişman olmazsın alırsan emin ol.