eylulkusu Merhaba sevgili anneler, bebeğim 7 aylık bugün dilinin arka tarafının mürekkep dökülmüş gibi karardığını farkettim daha önce yaşamış olan var mı? Neden. Nasıl geçer? Pazartesi kontrole götüreceğim ama çok kafama takıldı
Deletedmom_49 eylulkusu benimkininde olmuştu. Doktora da goturdum önemli bir şey değil olabili demişti. Niye olur dedigimde cevap verememişti bile net olarak😂 kan ilacı falan gevelemisti ama 5 aydır kullanıyoruz kan ilacı. Bende çözemedim. Antibiyotik falan kullanmıştım bence ondan
eylulkusu Ccansuu kan ilacı kullanıyorum ama ara ara. Ve her seferinde ağız içini hemen temizliyorum. Probiyptik başladık ondan mı diye şüphelendim ama yine de endişelendim emin olamayınca
Baldanbebikk Bir ara kızımın dilinde de oldu kısa sürdüğü için doktora soramadan geçti ama bende merak ediyorum.onara probiyotik kullanmıştım ona bağladım ben.
eylulkusu Baldanbebikk bende frklı olarak 2-3 gündür probiyotik başladıkm nbl diye ondan olabilir. Ciddi bişey olmasında
Baldanbebikk eylulkusu Kan ilacı olduğunu dusunmuyodum aylardır kullanıyorum hiç görmedim.Probiyotigi bırakınca geçti. maflordu sanırım ismi.
eylulkusu Baldanbebikk bnde nbl kullanmaya başladım ondanmış. Bugün kontrole götürdüm mantarmış geçer, ağız içi temizliğe devam dedi. Günlük ilaçlardan sonrada yaparım oysa ki. İlaçlar karışınca da böyle etki ediyormuş
eylulkusu Baldanbebikk parmak fırça ve ılık su ile bazen de karbonatlı su ile dil dahil ağız içini fırçalıyorum