Srpslk tabiki her bebeğin gelişimi farklı yanlış anlamayın beni sadece merak ediyorum biz de gec mi başlayacağız diye. Açıkçası doktorumdan da memnun değilim çok detaylı bilgilendirmiyor. Gelişimi iyi 6. Ayda başla dedi. Ama başka doktora da gideceğim. Destekli şekilde oturuyorum ama tabi ek gıda için bilmiyorum yutma vs yetileri iyi mi bakacağız