Bebegm bugün 1 aylık oldu. Kafasının arkasında üst kısımda elime kemiğe benzer bi şişlik geldi. Daha önce olsa farkederdim diyorum ama emin olamadım da.. sanki darbe almış da şişmiş gibi. Ama darbe almadı. Ne olabilir bu ?? Daha önce yaşayan var mı , normal mi değil mi … kafam takıldı. 🥺🥺