Merhaba hanımlar, kızım 6. aya 1 hafta kala desteksiz oturmaya başladı. 4,5-5. ayından da sırt üstü uzandığı zaman kafasını öne doğru kaldırıyor, kalkmaya çalışıyor yani. Ama henüz kalkamıyor, 7 aylık şimdi. Sorum şu ki, genelde ne zaman bebekler kendileri uzandığı yerden kalkıp otura biliyorlar? Henüz erken olduğunu düşünüyorum, sadece merak ettiğim için sordum. Sizde ne zaman oldu?