Arkadaşlar bebeğim 2 aylık sürekli kusmaya başladı 10 gündür eskiden de kısıyordu ama az az günde 2 kere falan çok emdiği zaman ama şimdi sürekli kusuyo geceleri uyuyamıyor ishal ateş yok midesini üşütse şimdiye geçerdi ayağına sıcak su koydum karnına suiıcak havlu koydum ama geçmedi sürekli emiyo 2 -3 saatte bir neden olabilir